sova över , va med jossan , sakna :*

hej. Vakna typ vid halv nio. Och snart ska jag äta frukost men tänkte skriva först. I tisdags sov min kusin här och skulle egentligen sova över här inatt oxå men hon hade hemlängtan så hon åkte hem. och hon heter wilma föresten. Vi brukar sova över då och då. Aja. Men vi var sminkade till häxor (?) tror jag , eller ja , jag var vampyrhäxa , haha. Eller vad vi kalla det. Och tog kort. Haha roligt , var det faktiskt. Men vart grymt trötta efter det.  Och igår skulle jag vara med Jossan men jag har ju ingen mobil , så då var det kört. Men vi få ta och va nån annan dag gumman! saknar dig! :( <3 men tänkte kolla på skolkatalogen och ringa dej , men hitta tyvärr inte den. <3
idag blir det väl att bara slappa , i think.
pusshejj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0