halloween

hej. mammis väckte mej på en lördag :o aja , så jag gick upp nio. och jag har nyss ätit frukost. & idag är det halloween! haha , kanske ska göra nåt läskigt. Som förra året , då mamma laga mat som var blå mjölk , grön mos och sen var det krovar i moset med mina långnaglar i , haha fyfan vad äckligt det va! jag gillar inte korv så värst. haha. Hursomhelst så kanske jag ska laga nån läskig mat , mohaha. nej , men nåt ska jag iaf göra? ;)
satt nyss och lyssna på michael jackson , jag saknar faktiskt honom. (a) jag lyssna inte på hans musik när jag var liten men nu gör jag det , nu när inte äns han finns. wierd and sad? aja , orkar inte skriva mer (y) så bye . <3 hare gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0